הרב נויגרשל: "אוחנה ובן גביר עושים חילול ה' נורא"

אסתי פלד 6 Comment on הרב נויגרשל: "אוחנה ובן גביר עושים חילול ה' נורא"

הרב מרדכי נויגרשל במהדורה המרכזית: "אנחנו עומדים בפני חילול השם נורא. גם על כס יו"ר הכנסת וגם השר לביטחון פנים – חילול השם שאין דומה לו"

צילום: צילום מסך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העליה להר הבית: הרב מרדכי נויגרשל, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "הרבי מקוצק אומר שאין דבר עקום יותר מסולם ישר. אנחנו כנראה שמחנו יותר מידי והקב"ה רוצה להראות לנו שלא נשמח. אנחנו עומדים בפני חילול השם נורא. גם על כס יו"ר הכנסת וגם השר לביטחון פנים – חילול השם שאין דומה לו".

"כתב היום הראשון לציון לבן גביר – הרי אתה דוגל ברבנות הראשית, למה אתה לא מציית לה. הם עושים כאלה טעויות מבחינה פוליטית לשיטתם – אתם רוצים לשלוט בהר הבית? הרי אם לא הייתם עולים הייתם אומרים שאתם לא עושים את זה כי התורה אסרה עליכם. אין שום מצווה חיובית לעלות להר. בעצם עלייתו הוא מודיע לעולם שהר הבית לא שלנו".

על התקשורת: "אלה שהתקשורת עושה עליהם הכי הרבה רושם זה החרדים עצמם, הציבור הרחב לא מתייחס אליה ברצינות. אני חושב שצריך כן לפנות לציבור הרחב אבל לא לענות לתקשורת".

לדבריו "אני הפסקתי ללכת לעימותים בתקשורת כי זה תוך חמש דקות מדרדר לשפת ביבים גם כשבצד השני עומד פרופסור. צריך לנצל את העלאת הנושאים כדי להרבות קדושה, אבל לא לענות להם כי בסרקזם הם טובים יותר כי להם אין מגבלות".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    צ ר י ך ל ו מ ר ש ז ה אסור אבל לא צריך לשתוק שמראיינים חילונים שמאלנים אומרים למרואיין "אסור ליהודים לעלות על פי ההלכה" ו ל א מ ו ס י פ י ם ש….. ל–א–י–ש אסור לעלות !!!! גם לא למוסלמים !!!1 שהסיבה שאסור לנו לעלות א י נ נ ה כי "אין לנו קשר להר הבית" "כי זה לא שלנו", "כי זה של המוסלמים" אלא כ לפי ההלכה אנו טמאי מתים ..את זה תתוסיפו ואל תשחקו לידיהם של המראיינים השמאלנים כאיל ושההלכה מענינת אותם.ץ המראיינים הללו תמיד אומרים בצביעות "לפי ההלכה אסור". למה צביעות? כי ההלכה אנה מענינת אותם. הם לא אומרים כך על שבת וכשרות אלא רק על זה כי הם חושבים שזה באמת מקום מוסלמי אז פתאום הם אומרם כל הזמן אסור ליהודים לעלות(האם הם מאמינים בתורה משמיים כי מכאן מתחיל הכל). ש מ ת ם ל ב :"אסור ליהודים לעלות "…. גם למוסמים אסור וגם לא לנוצרים ולא לתיירים.. הטעות הגדולה היא שנתנו המפתחות לוואקף המוסלמי במקום לסגור המקום לחלוטין !!!!!! כל השמאל ניתלה בדברים הללו מסיהבות פוליטיות כמובן. ברור שלא הלכתיות. לדידם– אסור ל י ה ו ד י ם לעלות .המוסלמים אומרי םעלינו שאנו טמאיםץ אבו מאזן אמר בשיחות וחכי"ם שמאלנים לאמוחים. הכבוש ל שעם ישראל מענין אותם כקליפת השום. שירכו עלינו שישמיצו את ישראל. מה אכפת להם.. ליהודים אסור לעלות (למה? כיזה "לא" שלהם. זה של המוסלמים. זו הסיבה לדידם) אז אמרו האמת !!!!!!!!!!!!!!!!!! לכווווווווווווווווווווווווווווווווווווולללללםםם אסור לעלות להר הבית !!!!!!!!!!!!!!!!! גם אם לא תשנו את המצב והשועלים ימשיכו להלך בהר לצערנו, אמרו האמת ואל תתנו נשק ("לפי ההלכה אסור ליהודי לעלות….. תמשיכו: ו….למי שאינו יהודי? למה אסור? כי זה שייך לערבים??

  2. 3

    כל מרואיין מ ו ס ל מ י או ח"כ ערבי או איזה "שייח" שמתראין לתשקרת השמאל "מנפנף" ואומר "אסור ליהודים לעלות אפילו על פי ההלכה שלהם". טוב, נכון שזו הלכה .אבל הוא לא שמע מהמרואיין השמאלני כמובן שאסור לאיש לעלות ולא רק ליהודי (כי אפילו המרואיין היהודי שומר התומ"צ לא אמר זאת למראין. אלף פעמים אלף פעמים התראיינו בנושא הזה ואמרו "אסור ליהודים לעלות להר".. והמגיש השמאלן החילוני לא המשיך עוד טיפ טיפה. עוד צעד אחד…מתבקש.. עולה מאליו… כל כך הרבה פעמים הוא "נתקע" במצילים הללו" ולא שאל…….מ—ד–ו–ע ? מדוע סור לעלות? כי.. זה לא שלנו? שזה שלהם? אלף פעמים נתקעו במילים "אסור ליהודים לעלות". אז לכל המתראיינים : "נא להסביר כי אסור לעלות לא כי "אין לנו קשר לשם". חלילה. (זה מה שהמראיין השמלני וכן הערבי רוצה שישתמע מכך. ומנפנף בזה כאיל ושלא עלה בדעתו לשאול את הח"כ החרדי :" מ ד ו ע ?(פשוט להמשיך עוד צעד אחד מעבר… למשפט אסור לפי ההלכה) כי הוא לא רוצה לקבל את התשובה ש…"מובן יש לנו קשר חזק מאד. אגב, גם בעץיד המהר הבימינו :"ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים" אז כדאי לצטט גם זאת כדי "להרגיע" אבל לא לתת לערבים ולשמאלנים לחשוב שאסור לנו כי זה "שייך למוסלמים"(לתיירים נוצרים הם נותנים לעלות. בושה)( וכשיבנה בית המקדש נוכל לחזור בע"ה.-אלא אם נראה לכם שזה "יתסיס" את הערבים) ולא שאנו חושבים שלאחרים מותר לעלות אלא כי אנו טמאי מתים. פשוט ביותר. מה הבעיה לומר זאת?

  3. 2

    א ס ו ר גם למוסלמים!!! היו צריכים אחרי ניסי מלחמת שששת הימים לא לתת המפתחות של ההר לוואקף הירדני !!! אסור לכולם !! שמאלנים ששומעים וכמובם מוסלמים חושבים שאסור רק ליהודים לעלות להר. כביכול מקבלים "חיזוק" לכך שהמקום בחזקתם חס וחלילה. עד שיבנה בית המקדש ה"שועלים מהלכים ו" לצערנו הרב אבל להסביר שכולנו טמאי מת לפי ההלכה היהודית ולא שאסור לעלות כי מהקום אינו שלנו. לא מסבה אחרת.